T8 FD18 Wózek widłowy diesel

  • szt.
  • Cena netto: 104 390,00 zł 128 399,70 zł
  • Paypal, Płatność gotówką, Płatność przelewem, PayU, Paynow, Przelewy24, Płatności ratalne
  • Sprawdź raty

Wózki widłowe z serii T8 od wielu lat cieszą się popularnością i zaufaniem klientów. Dzięki prostocie budowy (brak  awaryjnej elektroniki), bardzo dobrych podzespołach, 3-letniej gwarancji i atrakcyjnej cenie stanowią doskonałą alternatywę dla używanych wózków widłowych.

Wózki z napędem diesla serii T8 zaopatrzone mogą zostać w maszty typu: standard, duplex oraz triplex z maksymalną wysokością podnoszenia wynoszącą nawet 6500mm.

T8 FD18 napędzany jest przez czterocylindrowy silnik diesla marki Mitsubishi model S4Q2 dysponujący mocą 32.9kW. Poza niezawodnym silnikiem wraz z całym osprzętem, produkcji japońskiej jest również pompa paliwowa firmy ZEXEL. Za przeniesienie napędu odpowiada bardzo trwała i sprawna, wyprodukowana na licencji japońskiej firmy Okamura, przekładnia hydrokinetyczna.

Komfort i wydajność pracy poprawia zastosowany wał przenoszący moc silnika na amortyzowaną skrzynię napędową.

Seryjne wyposażenie T8 w odróżnieniu od konkurencji to:

  • zadaszenie,
  • przednia szybka z wycieraczką,
  • wyświetlacz LCD
  • boczny przesuw renomowanej marki Cascade

Wyposażenie opcjonalne na etapie produkcji:

  • klimatyzowana/ogrzewana kabina,
  • DPF
  • dodatkowe zawory hydrauliczne
  • filtry wstępne

 

 

Najważniejsze cechy wózka widłowego z silnikiem diesla T8 model FD18:

  • czterocylindrowy japoński silnik o mocy 32,9 kW marki Mitsubishi S4Q2,
  • wysokość podnoszenia 3500 mm,
  • renomowane komponenty: pompa paliwowa marki ZEXEL, przesuw boczny marki CASCADE,
  • udźwig 1800 kg,
  • promień skrętu 2035mm,
  • zadaszenie i przednia szyba wyposażona w wycierak w standardzie.

Charakterystyka ogólna    
Producent   EP
Model   FD18
Rodzaj zasilania   Diesel
Udźwig kg 1800
Środek ciężkości mm 500
     
Wymiary    
Wysokość podnoszenia mm 3500
Wolny skok mm 120
Wymiary wideł mm 920x100x35
Pochylenie masztu przód/tył deg 6/12
Odległość od środka osi do czoła wideł mm 420
Odległość od środka osi do końca przeciwwagi mm 420
Długość do czoła wideł mm 2230
Szerokość mm 1080
Wysokość (maszt złożony) mm 1995
Wysokość (maszt rozłożony) mm 3960
Wysokość klatki ochronnej mm 2070
Promień skrętu mm 2035
     
Osiągi    
Prędkość jazdy (bez ładunku) km/h 14
Prędkość podnoszenia (z ładunkiem) mm/s 450
Prędkość opuszczania (z ładunkiem) mm/s 450
Siła uciągu N 20500(17500)
Zdolność pokonywania wzniesień (z ładunkiem) % 20
     
Podwozie    
Opony przód mm 6.50-10-10PR
Opony tył mm 5.00-8-10PR
Rozstaw kół napędowych mm 920
Rozstaw kół sterujących mm 920
Rozstaw osi mm 1430
Prześwit pod masztem mm 110
Prześwit mm 145
     
Waga    
Waga całkowita kg 2900
Rozkład wagi, przód z ładunkiem kg 3995
Rozkład wagi, tył z ładunkiem kg 705
Rozkład wagi, przód bez ładunku kg 1305
Rozkład wagi, tył bez ładunku kg 1595
     
Napęd    
Akumulator V/Ah 12/60
Model silnika   S4Q2
Producent silnika   Mitsubishi
Moc wyjściowa silnika/r.p.m kw 32.9/2500
Moment obrotowy/r.p.m N.m 135/2000
Ilość cylindrów   4
Średnica cylindra i skok mm 88x103
Objętość skokowa cc 2505
Objętość baku paliwa L 50
Producent skrzyni biegów   CHINY
Typ skrzyni biegów   Powershift