CPD20L1 Elektryczny wózek widłowy 2 t

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: EP Equipment
  • Dostępność: Jest Jest

  • Historia ceny
  • szt.
  • Cena netto: 97 000,00 zł 119 310,00 zł
  • Paypal, Płatność gotówką, Płatność przelewem, PayU, Paynow, Przelewy24, Płatności ratalne
  • Sprawdź raty

Wózek elektryczny CPD20 L1 jest pierwszym na świecie wózkiem widłowym zaprojektowanym całkowicie w oparciu o technologię baterii Li-ion. Dzięki szybkiemu ładowaniu i wysokiej wydajności uzyskanej dzięki technologii Li-ion, L1 oferuje pracę nawet 10-12 godzin bez wymiany baterii i jest idealnym następcą wózków IC. Wodoodporna konstrukcja pozwala na pracę na zewnątrz przy załadunku oraz rozładunku towaru. Brak emisji spalin, bezobsługowa bateria,  i niski poziom hałasu to cechy przemawiające za wykorzystaniem wózka na wszelkich halach produkcyjnych.

W wózku zastosowano baterię litowo-jonową o pojemności 360 Ah, której ładowanie zajmuje tylko 2,5 godziny i pozwala na kilkugodzinną pracę. Bateria może być doładowywana okazjonalnie i 10 minutowe ładowanie pozwala na uzyskanie 7% stopnia naładowania, a po 40 minutach uzyskamy już 70% naładowania baterii. Trwałość baterii to 4000 pełnych cykli ładowania.

Kompaktowy rozmiar baterii typu Li-ion pozwolił na przeprojektowanie nadwozia pod względem ergonomii i wydajności. Wymiary pojazdu zostały zoptymalizowane dla maksymalnej stabilności i wyższych niż u konkurencji współczynników bezpieczeństwa. L1 oferuje największą w branży przestrzeń na nogi kierowcy, co znacząco wpływa na komfort podczas wielogodzinnej pracy.

Za napęd wózka odpowiadają 48 V silniki prądu zmiennego AC o mocach:

  • napędowy: 6 kW pozwala na prędkość jazdy 10,5 km/h z ładunkiem i 14 km/h bez ładunku
  • podnoszenia: 7,5kW pozwala na udźwig 2000 kg i prędkość podnoszenia 0,42 m/s 

Nad całym układem elektronicznym czuwa sprawdzony kontroler ZAPI AC.

Najważniejsze zalety elektrycznego wózka widłowego CPD20 L1:

  • niskie koszty eksploatacji: bezobsługowa bateria, brak części eksploatacyjnych takich jak np. filtry, oleje itp.
  • brak zanieczyszczeń związanych ze spalinami
  • niski poziom hałasu
  • ergonomiczna kabina z dużą przestrzenią na nogi
  • pojemna bateria Li-ion z krótkim czasem ładowania 2,5 h
  • sprawdzony kontroler ZAPI
  • wydajne silniki prądu zmiennego

 

 

Charakterystyka ogólna    
Producent   EP
Model j.m. CPD20L1
Rodzaj zasilania   Elektryczny
Typ operatora   Siedzący
Udźwig kg 2000
Środek ciężkości mm 500
Odległość od środka osi do czoła wideł mm 405
Rozstaw osi mm 1470
     
Waga    
Waga wózka (z baterią) kg 2950
Obciążenie osi z ładunkiem (koła napędowe / koła sterujące) kg 4380/570
Obciążenie osi bez ładunku (koła napędowe / koła sterujące) kg 1155/1795
     
Koła/rolki    
Rodzaj kół (napędowe/sterujące)   Gumowe
Rozmiar kół napędowych (średnica x szerokość) mm 18X7-8
Rozmiar kół sterujących (średnica x szerokość) mm 5.00-8
Koła ilość kół napędowch napędowe/sterujące (x=napędowe) mm 2x/ 2
Rozstaw kół napędowych mm 910
Rozstaw kół sterujących mm 920
     
Wymiary    
Pochylenie masztu/karetki przód/tył mm 6/11
Wysokość, maszt złożony mm 2080
Wolny skok mm 95
Wysokość podnoszenia mm 3500
Wysokość, maszt wysunięty mm 4015
Wysokość kabiny mm 2080
Wysokość siedzenia mm 1050
Wysokość sworznia haka mm 360
Całkowita długość mm 3270
Długość do czoła wideł  mm 2200
Całkowita szerokość mm 1080
Wymiary wideł mm 40x100x1070
Klasa karetki   2A
Szerokość karetki mm 1040
Prześwit (obciązony, pod masztem) mm 110
Szerokość alejki paleta 1000x1200 (szerkość) mm 3685
Szerokość alejki paleta 800x1200 (długość) mm 3885
Promień skrętu mm 2080
     
Osiągi    
Prędkość jazdy (z ładunkiem / bez ładunku) km/h 10.5/14
Prędkość podnoszenia (z ładunkiem / bez ładunku) m/s 0.28/0.42
Prędkość opuszczania (z ładunkiem / bez ładunku) m/s 0.43/0.45
Zdolność pokonywania wzniesień % -
Hamulec   Elektromagnetyczny
     
Napęd    
Moc silnika napędowego 60 min kW 6
Moc silnika podnoszenia przy 15% kW 7.5
Napięcie baterii   -
Waga baterii kg -
Pojemność baterii V/Ah 48V / 360AH
Ładowanie V/A 48V / 150A
     
Inne    
Rodzaj silnika napędowego   AC
Poziom hałasu   -