EFS 151 3-KOŁOWY ELEKTRYCZNY WÓZEK WIDŁOWY LI-ION

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: EP Equipment
  • Kod producenta: EFS 151
  • Dostępność: Jest Jest

  • Historia ceny
    Najniższa cena 30 dni przed obniżką: 77 490,00 zł brutto
  • szt.
  • Cena netto: 59 500,00 zł 73 185,00 zł
  • Paypal, Płatność gotówką, Płatność przelewem, PayU, Paynow, Przelewy24, Płatności ratalne
  • Sprawdź raty

Model EFS 151 to elektryczny, 3-kołowy wózek widłowy, który jest przystosowany do transportu ładunków o wadze do 1500 kg. Jednostkę zasilającą stanowi bezobsługowa bateria litowo-jonowa, nad którą kontrole sprawuje niezawodny system BMS oraz wbudowany prostownik. Charakterystycznymi cechami modelu EFS 151 są jego wyjątkowo małe wymiary oraz minimalny korytarz roboczy.

 

3-kołowy elektryczny wózek widłowy EFS 151

Elektryczny wózek widłowy EFS 151 pozwala na transport i podejmowanie ładunków, których waga wynosi do 1500 kg. Wózek może zostać wyposażony w różne rodzaje masztów: Standard, Duplex oraz Triplex o maksymalnej wysokości podnoszenia 4500 mm. Wyjątkowo małe wymiary sprawiają, że model EFS 151 znajdzie swoje zastosowanie wszędzie tam, gdzie przestrzeń robocza jest bardzo ograniczona. Minimalny korytarz roboczy urządzenia znacząco ułatwia efektywne manewrowanie w bardzo wąskich alejkach, gdzie eksploatacja 4-kołowego wózka jest bardzo utrudniona. 

 

Bateria litowo-jonowa

Producent EP Equipment wyposażył elektryczny wózek widłowy EFS 151 w jednostkę zasilającą nowego typu – bezobsługową baterię litowo-jonową (Li-ION). Zastosowana bateria o napięciu 48V i o pojemności 150Ah umożliwia ok 4 godzin ciągłej eksploatacji urządzenia. Czas ładowania do poziomu 100% wynosi zaledwie 3,5 godziny. Ponadto, prostownik do modelu EFS 151 został wbudowany w konstrukcję wózka, co oznacza że ładowanie odbywa się za pomocą klasycznego gniazdka o napięciu 230 V. Takie rozwiązanie sprawia, że miejsce pracy wózka nie musi być wyposażone w instalację trójfazową. W przeciwieństwie do powszechnie stosowanych baterii kwasowo-ołowiowych (tzw. kwasowych), baterie litowo-jonowe nie wymagają konserwacji, ładowania w specjalnie wentylowanych pomieszczeniach oraz mogą być poddawane krótkim doładowywaniom.

Li-ION technology

 

Główne zalety

- udźwig 1500 kg,
- bardzo małe wymiary,
- minimalny korytarz roboczy,
- bateria litowo-jonowa (Li-ION),
- system BMS,
- ok 4 godzin czasu pracy,
- 3,5 godziny ładowania,
- wbudowany prostownik
- zintegrowany przesuw boczny.

 

Charakterystyka ogólna    
Producent   EP
Model j.m. EFS 151 (Li-ION)
Rodzaj zasilania   Elektryczny
Typ operatora   Siedzący
Udźwig kg 1500
Środek ciężkości mm 500
Odległość od środka osi do czoła wideł mm 265
Rozstaw osi mm 1275
     
Waga    
Waga wózka (z baterią) kg 2200
Obciążenie osi z ładunkiem kg 890/1310
Obciążenie osi bez ładunku kg 3290/410
     
Koła/rolki    
Rodzaj kół    Pełne
Rozmiar kół (przód) mm 6330x145
Rozmiar kół (tył) mm 16x6-8
Koła ilość kół p/t (x=napędowe) mm 2/1x
Rozstaw kół (przód) mm 905
Rozstaw kół (tył) mm -
     
Wymiary    
Pochylenie masztu/karetki przód/tył mm 3/5
Wysokość, maszt złożony mm 2030
Wolny skok mm 1514 (1006)
Wysokość podnoszenia mm 4500
Wysokość, maszt wysunięty mm 5046 (5554)
Wysokość kabiny mm 1995
Wysokość siedzenia mm 985
Wysokość sworznia haka mm 660
Całkowita długość mm 2717
Długość do czoła wideł  mm 1797
Całkowita szerokość mm 1060
Wymiary wideł mm 40x100x1200
Klasa karetki   2A
Szerokość karetki mm 1040
Prześwit (obciążony, pod masztem) mm 90
Prześwit - środek osi) mm 78
Szerokość alejki paleta 1000x1200 (szerokość) mm 3000
Szerokość alejki paleta 800x1200 (długość) mm 3200
Promień skrętu mm 1535
     
Osiągi    
Prędkość jazdy (z ładunkiem / bez ładunku) km/h 8/9
Prędkość podnoszenia (z ładunkiem / bez ładunku) m/s 0.25/0.3
Prędkość opuszczania (z ładunkiem / bez ładunku) m/s 0.44/0.425
Zdolność pokonywania wzniesień % 10/12
Hamulec   Hydrauliczny/Mechaniczny
Hamulec postojowy   Mechaniczny
     
Napęd    
Moc silnika napędowego 60 min kW 6
Moc silnika podnoszenia przy 15% kW 5
Waga baterii kg -
Pojemność baterii V/Ah 48V / 150Ah
     
Inne    
Rodzaj silnika napędowego   AC
Poziom hałasu   70